*საბანკო ნაკრებით მომსახურების ტარიფები (ყოველთვიური/ყოველწლიური) განისაზღვრება იმ მომსახურების ნაკრების პირობების შესაბამისად, რომლითაც კლიენტი სარგებლობს ბანკში.
*მომსახურების ნაკრები, გულისხმობს კლიენტის მიერ ერთდროულად რამდენიმე საბანკო მომსახურებით/პროდუქტით სარგებლობას ფიქსირებული (ყოველთვიური/ყოველწლიური) საკომისიოს გადახდის სანაცვლოდ.
*მომსახურების ნაკრებით სარგებლობისთვის ბანკის მიერ დადგენილი საკომისიოს გადაუხდელობის შემთხვევაში, ბანკი უფლებამოსილია, მომხმარებელს შეუზღუდოს/შეუჩეროს/შეუწყვიტოს მომსახურების ნაკრებში შემავალი ცალკეული ან ყველა სერვის(ებ)ით სარგებლობა (სერვისებზე წვდომა), მომსახურების ნაკრების პირობების შესაბამისად;
საკომისიოს გადახდის პერიოდულობა:
მომსახურების ნაკრების საკომისიოს გადახდა უნდა განხორციელდეს შემდეგი პირობის შესაბამისად:
ყოველთვიური საკომისიოს გადახდა განხორციელდება, მომსახურების ნაკრების გააქტიურებიდან კალენდარული თვის პირველ რიცხვში, შესაბამისად, ყოველი შემდგომი თვის საკომისიოს თანხის განთავსება ანგარიშზე უნდა უზრუნველყოს კლიენტმა კალენდარული თვის პირველ რიცხვამდე.
წლიური საკომისიოს გადახდა განხორციელდება მომსახურების ნაკრების გააქტიურების დღეს, ხოლო ყოველი მომდევნო წლის საკომისიოს გადახდის თარიღი იქნება მომსახურების ნაკრების გააქტიურების შესაბამისი რიცხვი/თვე. შესაბამისად, საკომისიოს თანხის განთავსება ანგარიშზე უნდა უზრუნველყოს კლიენტმა აღნიშნულ თარიღამდე.
* მომსახურების ნაკრებში შემავალი ყველა სერვისი მხოლოდ აღნიშნული ნაკრების ფარგლებშია ხელმისაწვდომი.